arnos.gr

το Φροντιστήριό σου arnos.gr… στο Education Festival 2017!

Εκπαίδευση με καινοτομία & δρόμο για την επιτυχία!

Την Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017, το Κέντρο ARNOS Online Education είχε τη μοναδική ευκαιρία να παρουσιάσει στο πλαίσιο ενός εκ των σημαντικότερων εκπαιδευτικών δρώμενων που πραγματοποιείται για τη σύγχρονη online εκπαίδευση, το Education Festival 2017, τις πρωτοποριακές εκπαιδευτικές του λύσεις LMS – arnos, για Μαθητές, Δασκάλους, Γονείς και Εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Το συγκεκριμένο συνέδριο διεξήχθη στο Divani Caravel στις 8-9 Σεπτεμβρίου 2017, με την πρωτοβουλία της εταιρείας αναζήτησης εργασίας, Skywalker.gr, με βασικούς στόχους:

  • Την ενημέρωση του κοινού μέσα από την ανίχνευση των τάσεων και των διεξόδων που παρέχει η ελληνική εκπαίδευση, από τη σύνδεση των εγχώριων σπουδών με την αγορά εργασίας και τις νέες τεχνολογίες, καθώς και από την αποτίμηση της αξίας της διά βίου εκπαίδευσης.
  • Τη γόνιμη συνάντηση και συνομιλία – networking μεταξύ όλων των θεσμικών και ιδιωτικών φορέων, ατόμων και κοινωνικών ομάδων.
  • Τον εντοπισμό και την ανάπτυξη ατομικών δεξιοτήτων μέσα από σεμινάρια και workshops.

Ως εκ τούτου, κλιμάκιο επιστημονικών συνεργατών και εκπαιδευτικών του Κέντρου Arnos συμμετείχαν ως ομιλητές σε σχετικό panel εκπαιδευτικών-εισηγητών ανά την Ελλάδα, με κεντρικό θέμα συζήτησης: «Οι νέες τεχνολογίες ως πυλώνας και αντικείμενο της σύγχρονης εκπαίδευσης: Οι σπουδές στο κατώφλι του μέλλοντος».

To panel του Συνεδρίου

Η πλήρης οργάνωση και συντονισμός της συνομιλίας από τον κο Αλέξανδρο Κοντοπάνο, Δημοσιογράφο, μέλος της ΕΣΗΑ (Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών), ήταν κομβικό σημείο ώστε να αναλυθούν επισταμένως οι παιδαγωγικές και διδακτικές προσεγγίσεις στον τομέα της online εκπαίδευσης, όπως εφαρμόζονται σε μαθητές αρκετών χωρών παγκοσμίως και της Ελλάδας.

Την έναρξη του event σήμανε ο κος Βασίλης Τσιλιβής, καθηγητής Μαθηματικών και στέλεχος του εκπαιδευτικού οργανισμού Arnos Online Education ο οποίος, όπως επισήμανε στην παρουσίαση του με θέμα «arnos Online School: Τhe future of education», ότι ο ρόλος του δασκάλου στη σύγχρονη εκπαίδευση πρέπει να είναι πλήρως συνδεδεμένος με τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις ανάγκες τις κάθε μαθητή ξεχωριστά. “Ο μαθητής σαν μοναδική οντότητα πρέπει να είναι στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και όχι το μάθημα. Για αυτόν τον σκοπό, ο δάσκαλος θα πρέπει να είναι πλήρως εξοπλισμένος με όλα τις απαραίτητες γνωστικές, παιδαγωγικές και Ed-Tech πρακτικές, ώστε να κάνει η διδασκαλία του να αποτελέσει φωτεινό φάρο έμπνευσης, δημιουργικότητάς και μύησης στη Γνώση“.

Μία συνειδητοποίηση που αποτέλεσε αφορμή για την Arnos Online Εducation και τον Πρόεδρο της κο Ιωάννη Κρόκο να αναδιαμορφώσουν εκ νέου το εκπαιδευτικό οικοδόμημα, χτίζοντας κραταιά θεμέλια του τρίπτυχου Δάσκαλος – Μαθητής – Γονέας. Μία έμψυχη διαδικασία μύησης, όπου ο Δάσκαλος, αξιοποιώντας τις πολλαπλές δυνατότητες της εκπαιδευτικής πλατφόρμας LMS – arnos, τίθεται πλέον στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ως ο ευρηματικός «σκηνοθέτης» της, ο οποίος είναι σε θέση να αντιληφθεί τις ανάγκες των μαθητών του και να τους καθοδηγήσει αποτελεσματικά και στοχευμένα… εκμηδενίζοντας όρια τόπου και χρόνου.

O Ιδρυτής & Πρόεδρος της Arnos Online Education, κος Ιωάννης Π. Κρόκος

Μπορείτε να κάνετε λήψη της παρουσίασης του arnos.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

Μία φρέσκια αλλαγή και ένα φωτεινό όραμα για την online εκπαίδευση, που όπως επισήμανε εν συνεχεία του event ο κος Βασίλης Οικονόμου, Director of ICT Department, MS Ιnnovative Expert Educator, MS Fellow, γέννησε την ανάγκη ώστε ο σύγχρονος Δάσκαλος να είναι πλήρως εξοπλισμένος με ποικίλες δεξιότητες, παιδαγωγικές πρακτικές και τεχνολογικές γνώσεις, ώστε να είναι σε θέση να αναδιαμορφώσει την σκέψη και την αντίληψη κάθε μαθητή ως μία μοναδική και εξατομικευμένη οντότητα, απαντώντας στις ανάγκες και στα ερωτήματα του ξεχωριστά.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ολοκλήρωσαν τη σειρά ομιλιών για το συγκεκριμένο panel ο κος Θανάσης Γεωργούλης, CEO / Lead Programmer, Producer, Tenebra Studios, Καθηγητής Game Development στο ΙΙΕΚ New York ο οποίος επισήμανε την ανάγκη διαμόρφωσης ενός κατάλληλου περιβάλλοντος e-learning υπό το πλαίσιο της βιωματικής διδασκαλίας, με μία απολαυστική παρουσίαση – ειδική μνεία στο gamification- ενός e-game στρατηγικής, σκέψης και εξερεύνησης με στόχο την ανακάλυψη μέσα από τη γνώση και την ομαδική δράση.

Μία σκέψη – διδακτική προσέγγιση την οποία υποστήριξε ένθερμα μέσα από τη δική του παρουσίαση ο κος Γιάννης Παρχαρίδης, Co-founder, CEO, Bolt Virtual, The VR Project, ο οποίος επισήμανε πώς τα ψηφιακά περιβάλλοντα με παιγνιώδη χαρακτηριστικά, υπό το πρίσμα της βιωματικής διδασκαλίας, μπορούν να προσφέρουν σημαντικά οφέλη στην εκπαιδευτική διαδικασία όσον αφορά την ενθάρρυνση των μαθητών για συνεργατική μάθηση. Η παρουσίαση του κου Παρχαρίδη με αντικείμενο της εικονική Πραγματικότητα (Virtual reality) και τους τρόπους αξιοποίησης της στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί έναν από τους σημαντικούς σταθμούς της μετέπειτα εξέλιξης της από την στιγμή που ο εκπαιδευτικός μπορεί, αφού σχεδιάσει έναν εικονικό κόσμο να αφήσει τους μαθητές να περιηγηθούν σ’ αυτόν.

Άλλωστε, είναι πλέον βέβαιο στις μέρες μας πως οι μαθητές έχουν αναπτύξει τέτοια άνεση με την τεχνολογία και τα ψηφιακά μέσα, έτσι ώστε να γνωρίζουν να χειρίζονται με μεγάλη ευκολία τέτοιου είδους λογισμικά και Ed-Tech λύσεις, όπως αυτές που τέθηκαν στο τραπέζι του panel. Το σημαντικό είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές να μάθουν μέσα από εργαλεία που μπορούν να αποσυνδέσουν την μάθηση από την στατικότητα και την παθητικότητα. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας, ως ένα ελπιδοφόρο μήνυμα που αποτέλεσε την κατακλείδα και την σύμπνοια απόψεων των συμμετεχόντων του panel, είναι πως η τεχνολογία δεν αντικαθιστά σε καμία περίπτωση την παραδοσιακή διδασκαλία… αλλά τη συμπληρώνει και την εξελίσσει.  Στόχος λοιπόν, δεν αποτελεί η μη χρήση τέτοιων εργαλείων αλλά η ένταξη τους και η αξιοποίηση τους προς όφελος της μάθησης.

Το Κέντρο Online Education AΡΝΟΣ θέτει στο επίκεντρο των εκπαιδευτικών προσεγγίσεων τους, τη συνεχή καινοτομία για την ανάπτυξη διδακτικών και παιδαγωγικών μεθόδων, ώστε μέσω της διαλογικής διδασκαλίας, ο δάσκαλος, ο γονέας και ο μαθητής να καθίστανται τρεις αλληλεπιδρώντες φορείς προς την άρτια και αποτελεσματικότερη οικοδόμηση της γνώσης… με τελικό αποδέκτη τον ίδιο το μαθητή. Όπως επισημάνθηκε και στα πλαίσια της session, η πρόκληση της αλλαγής και οι βέλτιστες πρακτικές στον τομέα της online εκπαίδευσης είναι επιταγή και μονόδρομος της σύγχρονης εποχής. Η παρουσία μας ως ομιλητές στο συγκεκριμένο γεγονός, αποτελεί την επισφράγιση των προσπαθειών μας να ανταποκρινόμαστε με ταχύτητα και ακρίβεια σε αυτήν την αλλαγή και διαρκή εξέλιξη στα κοινωνικά και εκπαιδευτικά δρώμενα.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις ομιλίες του 2ήμερου Συνεδρίου,
εδώ και εδώ.

Ένα πραγματικά διασαφητικό και πλήρως διαφωτιστικό event που έδωσε τη δυνατότητα σε όλους τους παρευρισκομένους, να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις στο χώρο των διδακτικών πρακτικών και της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, ώστε να τις ενσωματώσουν στις δικές τους απαιτήσεις και δεδομένα.

Θερμές ευχαριστίες εκ μέρους της Arnos Onlline Education, στην κα Ιωάννα Μανιουδάκη, Coordinator for the teachers & the LMS Arnos, η οποία είχε τον πλήρη συντονισμό για τη multimedia κάλυψη της παρουσίασης των στελεχών του Κέντρου.

Αγαπητοί καθηγητές, σας προσκαλούμε να εγγραφείτε δωρεάν στην ιστοσελίδα μας teachers.arnos.gr και θα χαρούμε να σας ενημερώνουμε συνεχώς για τα επόμενα βήματα δράσης και δημιουργικότητας.

¨Δεν ξεχνάμε ότι οι σκέψεις μας είναι εκείνες που δημιουργούν τα όρια … και αυτά τα όρια συλλαμβάνονται από την αδράνεια μας “.

Κρόκος Π. Γιάννης: Μαθηματικός – Πολιτικός Μηχανικός

Τσιλιβής Κ. Βασίλης: Μαθηματικός