arnos.gr

CVR_NEOELLHNIKH_LOGOTEXNIA_page-0001

Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Α’ Λυκείου

Συγγραφέας

Νεκτάριος Πήχας

MSc Φιλόλογος με ειδίκευση στα μαθήματα Έκθεσης και Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας.

Αναστασία Τετεπουλίδου

Φιλόλογος με ειδίκευση Μεσαιωνικών και Νέων Ελληνικών Σπουδών (ΑΠΘ) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Νεοελληνική Φιλολογία: Ερμηνεία, Κριτική και Κειμενικές Σπουδές (ΑΠΘ)

Ηλιάνα Τριανταφυλλίδου

Φιλόλογος – Εκπαιδευτικός
Med Technologies & Distance Education

Μαρία Αποστόλου

Φιλόλογος (ΑΠΘ)

Μαρία Κουτσογούλα

Η Μαρία Κουτσογούλα είναι κάτοχος πτυχίου από το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας (ΕΚΠΑ)

Εγγραφή στο Newsletter των Δυναμικών Βιβλίων!

Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία Α’ Λυκείου

Δυναμικό Βιβλίο: το διαβάζεις έντυπα και αλληλεπιδράς με αυτό ηλεκτρονικά

Νεκτάριος Πήχας

MSc Φιλόλογος με ειδίκευση στα μαθήματα Έκθεσης και Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας.

O Νεκτάριος Πήχας κατάγεται από τα Ιωάννινα και είναι MSc Φιλόλογος με ειδίκευση στα μαθήματα Έκθεσης και Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας. Είναι κάτοχος πτυχίου Φιλοσοφίας του τμήματος ΦΚΣ του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος του ΕΚΠΑ στην αρχαία Φιλοσοφία με ειδίκευση στον Πλάτωνα. Εργάζεται ως φιλόλογος τα τελευταία 8 χρόνια και τα συγγραφικά και διδακτικά του ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από το αντικείμενο της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας Λυκείου και της αρχαίας ελληνικής Φιλοσοφίας. Η συνεργασία του με τον Αρνό ξεκίνησε το 2021 και περιλαμβάνει τη δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και τη συγγραφή σχολικών βοηθημάτων Γυμνασίου και Λυκείου.

Αναστασία Τετεπουλίδου

Φιλόλογος με ειδίκευση Μεσαιωνικών και Νέων Ελληνικών Σπουδών (ΑΠΘ) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Νεοελληνική Φιλολογία: Ερμηνεία, Κριτική και Κειμενικές Σπουδές (ΑΠΘ)

Η Αναστασία Τετεπουλίδου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι κάτοχος πτυχίου Φιλολογίας με ειδίκευση Μεσαιωνικών και Νέων Ελληνικών Σπουδών (ΑΠΘ) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Νεοελληνική Φιλολογία: Ερμηνεία, Κριτική και Κειμενικές Σπουδές (ΑΠΘ). Παράλληλα, έχει λάβει πιστοποιημένη επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ενώ έχει συμμετάσχει σε εργαστήρια για τη διδασκαλία των κειμενικών/λογοτεχνικών ειδών και την επιμέλεια κειμένων. Τα ερευνητικά, συγγραφικά και διδακτικά της ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από το αντικείμενο της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Από τον Οκτώβριο του 2023 είναι Υποψήφια Διδάκτωρ Νεοελληνικής Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Ηλιάνα Τριανταφυλλίδου

Φιλόλογος – Εκπαιδευτικός
Med Technologies & Distance Education

Η Ηλιάνα Τριανταφυλλίδου με καταγωγή από τον Άγιο Δημήτριο Κοζάνης είναι Φιλόλογος με εξειδίκευση στον τομέα της Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης. Είναι κάτοχος πτυχίου Φιλολογίας με ειδίκευση Κλασικών Σπουδών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Εκπαίδευση & στις Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης (ΕΑΠ). Εργάζεται ως φιλόλογος τα τελευταία 5 χρόνια και τα συγγραφικά και διδακτικά της ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τη Νεοελληνική Γλώσσα, τα Αρχαία Ελληνικά και τα Λατινικά. Η συνεργασία της με τον Αρνό ξεκίνησε το 2019 και περιλαμβάνει πληθώρα καθηκόντων, όπως η διδασκαλία μαθημάτων, η δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού κ.ά.

Μαρία Αποστόλου

Φιλόλογος (ΑΠΘ)

Η Μαρία Αποστόλου γεννήθηκε στις 27 Μαρτίου 1993 στη Λαμία. Σπούδασε κλασική φιλολογία στη φιλοσοφική σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, από όπου και αποφοίτησε το 2016. Στη συνέχεια κατέβηκε στην Αθήνα για τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Π.Μ.Σ. Επικοινωνίας και Ρητορικής των Μέσων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, το οποίο ολοκλήρωσε το 2018. Από τον Οκτώβριο του 2023 είναι εν ενεργεία μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Δ.Π.Μ.Σ «Επιστήμες της Αγωγής μέσω καινοτόμων τεχνολογιών και βιοϊατρικών προσεγγίσεων» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Από το 2016 ασχολείται ενεργά με τη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων και με τη συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού.

Μαρία Κουτσογούλα

Η Μαρία Κουτσογούλα είναι κάτοχος πτυχίου από το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας (ΕΚΠΑ)

Μετά το πέρας των προπτυχιακών μου σπουδών, ξεκινά και επίσημα η διδακτική μου εμπειρία. Η πρώτη μου διδακτική επαφή ήταν μέσα από ιδιαίτερα μαθήματα γυμνασίου. Τα επόμενα έτη δίδαξα σε φροντιστήρια όλων των τάξεων, ξεκίνησα να δημιουργώ τις δικές μου σημειώσεις, και τα τελευταία χρόνια συνεργάζομαι με τον εκπαιδευτικό οργανισμό ” Αρνός” τόσο στα μαθήματα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσο και στα πανεπιστημιακά. Η αγάπη μου για την εκπαίδευση ξεκίνησε από μικρή ηλικία, αφού μέσω ενός πίνακα που είχα στο σπίτι μου, εξασκούμουν στη διδασκαλία έχοντας ως μαθήτρια τη μητέρα μου. Η κλίση μου προς την εκπαίδευση , λοιπόν, ήταν έκδηλη και ο δρόμος προς αυτήν ορθάνοιχτος. Η επικοινωνία με τους μαθητές και η μετάδοση των γνώσεων, ειδικά της ιστορίας και των αρχαίων, που κατά τη γνώμη μου αναγεννούν τον άνθρωπο και τον κάνουν να γνωρίσει καλύτερα την πορεία του προς” την ιδανική ζωή”, ήταν οι λόγοι που αποφάσισα να γίνω ταγός των ανθρωπιστικών σπουδών.

"*" Υποδεικνύει υποχρεωτικά πεδία

Ονοματεπώνυμο*

Ποια ύλη καλύπτει το συγκεκριμένο βιβλίο; Toggle Arrow

Το νέο βοήθημα των εκδόσεων ΑΡΝΟΣ «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Α΄ΓΕΛ. Βιβλίο Θεματογραφίας, Θεωρίας, Εξάσκησης» περιέχει όλα όσα χρειάζεται ο μαθητής της Α΄ Γενικού Λυκείου, για να ανταπεξέλθει στις τελικές εξετάσεις. Ειδικότερα, το βιβλίο καλύπτει όλες τις προβλεπόμενες θεματικές ενότητες για την Α΄ Λυκείου και διδάσκει με απλό και οπτικοποιημένο τρόπο τη θεωρία της γλώσσας και της λογοτεχνίας, που είναι απαραίτητη για τον μαθητή και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.

Γιατί να προτιμήσω το συγκεκριμένο βιβλίο; Toggle Arrow

Το συγκεκριμένο βιβλίο διαφοροποιείται από άλλα σχολικά βοηθήματα, καθώς αποτελεί μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική μέθοδο για τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας Α΄ ΓΕΛ. Ειδικότερα, παρουσιάζει την προβλεπόμενη ύλη με πρωτότυπο και ευρηματικό τρόπο, εμμένοντας στην οπτικοποίηση της θεωρίας υπό τη μορφή πινάκων και την υποστήριξή της με πληθώρα παραδειγμάτων. Επιπλέον, στη θεματογραφία οι έννοιες παρουσιάζονται διττά, με τον συνδυασμό σύντομης και αναλυτικής ανάπτυξης, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες όλων των μαθητών.

Ποιοι μπορούν να αξιοποιήσουν το βιβλίο; Toggle Arrow

Το βιβλίο μπορεί να αξιοποιηθεί από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Οι μαθητές μπορούν να καλύψουν την ύλη της χρονιάς και να εξασκηθούν μέσω των ασκήσεων για την κατάλληλη προετοιμασία τους. Οι γονείς μπορούν να εμπλακούν ενεργά στη μάθηση των παιδιών τους, ελέγχοντας την πρόοδό τους με συμβουλευτική καθοδήγηση. Τέλος, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να οργανώσουν τη διδασκαλία της ύλης του μαθήματος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρέχοντας στους μαθητές τους υλικό για εκμάθηση και εξάσκηση.

Πώς μπορούν να αξιοποιηθούν τα κριτήρια που υπάρχουν στο παράρτημα του βιβλίου; Toggle Arrow

Στο τέλος του βιβλίου είναι ενσωματωμένο ένα παράρτημα με Κριτήρια Αξιολόγησης για κάθε θεματική ενότητα που περιλαμβάνουν λογοτεχνικά και μη λογοτεχνικά κείμενα. Κάθε Κριτήριο εμπεριέχει πλήθος ασκήσεων από όλη τη θεωρία της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας και θέματα Παραγωγής Λόγου για κάθε Θεματική Ενότητα για εμπέδωση, εξάσκηση και επανάληψη.

Το βιβλίο καλύπτει την Τράπεζα Θεμάτων; Toggle Arrow

Το βιβλίο έχει διαμορφωθεί ειδικά για να καλύψει τις νέες απαιτήσεις της Τράπεζας Θεμάτων.  Σε κάθε κομμάτι της θεωρίας έχουν προστεθεί ενδεικτικά παραδείγματα με εκφωνήσεις και απαντήσεις από την Τράπεζα Θεμάτων, προκειμένου να εξοικειωθεί ο μαθητής με τη φιλοσοφία των ασκήσεων. Επιπλέον, ο μαθητής σκανάροντας για επιπλέον υλικό, έχει στη διάθεσή του 40 κριτήρια από την Τράπεζα Θεμάτων, εμπλουτισμένα με ασκήσεις από τη συγγραφική ομάδα, προκειμένου να εξασκηθεί και να κάνει επανάληψη στην ύλη.