Το Course Αυτομάθησης «Marketing I – ΕΑΠ» στηρίζεται στη video-διδασκαλία και στο υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό (σημειώσεις και διαφάνειες μελέτης) παρουσιάζοντας βήμα-βήμα τα βασικά σημεία της εξεταστέας ύλης. Έχει δομηθεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μπορέσει εύκολα να προσαρμοστεί στις εξατομικευμένες ανάγκες του εκάστοτε φοιτητή δίνοντας τη δυνατότητα ακόμα και σε εκείνους του συμμετέχοντες που δεν διαθέτουν τον απαιτούμενο ελεύθερο χρόνο για μελέτη να προετοιμαστούν καταλλήλως για τις τελικές εξετάσεις (δίνοντας βαρύτητα… εκεί που πρέπει!)
Οι Καθοδηγήσεις Μελέτης αλλά και οι Ενδεικτικές Επιλύσεις των Γραπτών Εργασιών συμπληρώνουν τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που λαμβάνει ο φοιτητής με την αγορά της ετήσιας συνδρομής στη ΔΕΟ 23
Στόχος μας ο φοιτητής να μπορέσει με τον βέλτιστο τρόπο να κατανοήσει τις σημαντικότερες θεωρίες και έννοιες των Βασικών Αρχών Μάρκετινγκ, της Συμπεριφοράς Καταναλωτή, της Έρευνας Μάρκετινγκ και του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
Ο διδάσκων της Θ.Ε. ΔΕΟ 23 είναι στη διάθεσή σας για επικοινωνία! email: [email protected]
Θεωρία και Ανάλυση μελετών περίπτωσης (case studies)
Μελέτη με πρόγραμμα και στόχο
Ζωντανά μαθήματα σε Group/Ιδιαίτερα
No related books found.
Λίγα λόγια για το course
Η ΔΕΟ 23 θεωρείται η λιγότερη απαιτητική θεματική ενότητα του 2ου έτους σπουδών στη ΔΕΟ χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν πρέπει να της αφιερώσουμε τη δέουσα προσοχή κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους. Η εξεταστέα ύλη είναι μέτριου μεγέθους (λαμβάνοντας υπόψη ότι οι καθηγητές/τριες της θεματικής ενότητας έχουν δημιουργήσει και αναρτήσει από προηγούμενες χρονιές ένα αρχείο με τα λεγόμενα ‘’κρίσιμα σημεία της ύλης’’) και ως εκ τούτου ένας/μια φοιτητής/τρια μπορεί να τη διαχειριστεί κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους. Τις περισσότερες φορές τα ερωτήματα των εξετάσεων βασίζονται πάνω σε συγκεκριμένες μελέτες περίπτωσης (case studies) και συνήθως απαιτούν την κρίση μας για τη βέλτιστη δυνατή επίλυση τους. Μέσω των συγκεκριμένων ερωτημάτων οι φοιτητές καλούνται να εφαρμόσουν τη θεωρία κι όχι απλά να την αναπαράγουν. Σημειώνουμε ότι η τελική εξέταση γίνεται με 4 ερωτήσεις από τις οποίες οι φοιτήτριες/τές πρέπει να επιλέξουν και να απαντήσουν 3. Η διδασκαλία στο Course είναι απλή και κατανοητή για κάθε αποδέκτη ανεξαρτήτως υπόβαθρου. Το course της ΔΕΟ 23 είναι με τέτοιο τρόπο δομημένο έτσι ώστε να διευκολύνει την αυτομάθηση του φοιτητή με τη βοήθεια:
Στόχοι Ενότητας (Διδακτικοί Στόχοι)
Η ΔΕΟ 23 στοχεύει στη δημιουργία γνώσεων αναφορικά με τη λειτουργία του Μάρκετινγκ. Με τη βοήθεια των εργαλείων του Μάρκετινγκ οι υπεύθυνοι των σύγχρονων επιχειρήσεων προσπαθούν να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών τους και να δημιουργήσουν προϊόντα/υπηρεσίες με έντονη απήχηση (στις καταναλωτικές/βιομηχανικές αγορές)
Η θεματική ενότητα της ΔΕΟ 23 απαρτίζεται από τα παρακάτω ‘’γνωστικά’’ αντικείμενα:
– Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ
Θα δώσουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στο πως πραγματοποιείται η ανάλυση μάκρο- και μίκρο-περιβάλλοντος μάρκετινγκ, στο πως πρέπει να αντιλαμβανόμαστε τις έννοιες της τμηματοποίησης – στόχευσης – τοποθέτησης, στο πως αναλύονται τα μείγματα προϊόντος, τιμής και προβολής, στα βασικά χαρακτηριστικά των τεσσάρων διαφορετικών σταδίων του κύκλου ζωής ενός προϊόντος και στο περιεχόμενο βασικών στρατηγικών και πολιτικών προβολής και τιμολόγησης προϊόντος
– Συμπεριφορά Καταναλωτή
Θα αναλύσουμε το μοντέλο επιρροών στην καταναλωτική συμπεριφορά (όπου καταγράφονται οι βασικές επιδράσεις του περιβάλλοντος στη συμπεριφορά του καταναλωτή), θα γνωρίσουμε το περιεχόμενο των βασικών τεσσάρων σταδίων της διεργασίας λήψης καταναλωτικών αποφάσεων, θα μελετήσουμε τα χαρακτηριστικά των τριών επιπέδων επίλυσης προβλημάτων που σχετίζονται με το μέγεθος της προσπάθειας που καταβάλλει ο αγοραστής για την καταναλωτική του απόφαση καθώς και θα παρουσιάσουμε το περιεχόμενο των συγκεκριμένων βημάτων που κάνουν τα άτομα στην πορεία τους προς την αποδοχή ή την απόρριψη μιας νέας προϊοντικής ιδέας (διεργασία υιοθέτησης)
– Έρευνα Μάρκετινγκ
Θα γνωρίσουμε τα βασικά χαρακτηριστικά των πηγών στοιχείων και πληροφοριών μάρκετινγκ, τις διαφορετικές μεθόδους συλλογής πρωτογενών στοιχείων, τους τύπους ερωτήσεων και μέτρησης των αντίστοιχων μεταβλητών ενός ερωτηματολογίου, τη φύση της μέτρησης των μεταβλητών ενός ερωτηματολογίου, καθώς και το περιεχόμενο των βασικών μεθόδων δειγματοληψίας στην έρευνα Μάρκετινγκ.
– Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Θα προσπαθήσουμε να αντιληφθούμε τις διαφορές μεταξύ του μάρκετινγκ προϊόντων και του μάρκετινγκ υπηρεσιών, να κατανοήσουμε τα βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου Servuction (που προσπαθεί να επεξηγήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την εμπειρία παροχής μιας υπηρεσίας), να ερμηνεύσουμε τα δύο επιπλέον στοιχεία του μείγματος Μάρκετινγκ (Ps) των υπηρεσιών, να καταγράψουμε με αναλυτικό τρόπο τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών (καθώς και τα προβλήματα που συνδέονται με καθένα από αυτά και τις πιθανές λύσεις αυτών), να κατανοήσουμε τις προσεγγίσεις μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών (μοντέλο SERVQUAL) καθώς και να μάθουμε το ρόλο και τη σημασία των εργαζομένων στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών (μέσα και από την παρουσίαση της στρατηγικής διαδικασίας του εσωτερικού μάρκετινγκ).
Απαραίτητες Γνώσεις
Ο φοιτητής δεν χρειάζεται να έχει κάποιες συγκεκριμένες γνώσεις για να επιλέξει τη συγκεκριμένη θεματική ενότητα και για αυτό, η επιλογή της θεματικής ενότητας ΔΕΟ 23 δεν προϋποθέτει την επιτυχή ολοκλήρωση κάποιων συγκεκριμένων άλλων θεματικών ενοτήτων του προγράμματος σπουδών της ΔΕΟ (και άρα δεν υπάρχει θεματική ενότητα του ΕΑΠ που να είναι προπαρασκευαστική για την ομαλή είσοδο του φοιτητή στα γνωστικά αντικείμενα που μελετώνται και εξετάζονται στη ΔΕΟ 23). Θα προσθέταμε εδώ ότι η εργασιακή εμπειρία των φοιτητών είναι σίγουρα ένα στοιχείο που βοηθάει στην κατανόηση πολλών εννοιών και εργαλείων που παρουσιάζονται στα συγγράμματα της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας καθώς επίσης, ότι η ΔΕΟ 23 έχει κάποιες λίγα κοινά στοιχεία (σε επίπεδο θεωρίας και εννοιών) με τη ΔΕΟ 11.
Αξιοποιούμε συνδυαστικά τις καθοδηγήσεις μελέτης (σε αρχεία .pdf και videos) με το εκπαιδευτικό υλικό (σημειώσεις, διαφάνειες, video-μαθήματα) που υπάρχει στην πλατφόρμα. Παράλληλα δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα θέματα των τεσσάρων γραπτών εργασιών της τρέχουσας ακαδημαϊκής χρονιάς αφού συχνά υπάρχουν ερωτήματα στις εξετάσεις που σχετίζονται άμεσα, ή έμμεσα, με αυτά τα θέματα.
Έχοντας κατά νου ότι στις τελικές εξετάσεις καλούμαστε να γράψουμε τρία από τα τέσσερα θέματα τα οποία θα μας δοθούν, προτείνουμε να εστιάσουμε τη μελέτη μας κυρίως στα γνωστικά αντικείμενα της Εισαγωγής στο Μάρκετινγκ, της Συμπεριφοράς Καταναλωτή και του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (αποφεύγοντας την υψηλή εμπλοκή μας με το γνωστικό αντικείμενο της Έρευνας Μάρκετινγκ).
Σε κάθε περίπτωση, προσπαθούμε να καταλάβουμε την λογική αυτών που διαβάζουμε και όχι να απομνημονεύουμε πράγματα.
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να μελετήσετε το σωστό υλικό με το σωστό τρόπο !!
Η ενδεικτική επίλυση της Γραπτής Εργασίας (σε αρχείο .pdf και videos) δημιουργείται και βρίσκεται στη διάθεση σας σε σύντομο χρονικό διάστημα από τη στιγμή της ανάρτησης της. Η συγκεκριμένη επίλυση δίνει τα πρώτα ερεθίσματα σχετικά με το πώς πρέπει να κινηθείτε για την ορθή προσέγγιση των θεμάτων αυτής. Ως βασικό σκοπό έχει να συμπληρώσει το δικό σας τρόπο σκέψη και όχι να τον αντικαταστήσει.
Επιπλέον ακολουθεί και ένα 2ωρο live μάθημα με τον καθηγητή, όπου συζητούνται τα θέματα της εργασίας, λύνονται απορίες και ανταλλάσσονται σκέψεις και ιδέες μεταξύ των συμμετεχόντων.
Παράλληλα με την Αυτομάθηση και την Εξάσκηση από το Course, ο φοιτητής έχει τη δυνατότητα προσωπικού Coaching και συμμετοχής του σε ατομικά/ομαδικά Live μαθήματα, για την κατάκτηση της αυτοπεποίθησης.
Η συμμετοχή στο ομαδικό Live Μάθημα της ΔΕΟ 23 δημιουργεί μια τακτική επαφή με τη θεματική ενότητα καθ όλη τη διάρκεια της ακαδημαϊκής χρονιάς. Παράλληλα, ο φοιτητής καταφέρνει να κατανοήσει ευκολότερα την ύλη και να οργανώσει αποτελεσματικότερα τη μελέτη του.
Μέσω των Live μαθημάτων θα έχουμε την ευκαιρία:
Τα live μαθήματα του Τμήματος της ΔΕΟ 23 πραγματοποιούνται κάθε 2η Δευτέρα στις 18.00 (δλδ. κάθε 15 ημέρες) και αποτελούν μια αξιόπιστη ‘’συνταγή επιτυχίας’’ !
Μπορείτε να επιλύσετε οποιαδήποτε απορία προκύπτει κατά την μελέτη της ύλης αποστέλλοντας, ανά πάσα στιγμή, το ερώτημα σας στον καθηγητή της ΔΕΟ 23 ([email protected]).
Γενικά, η επικοινωνία με το Κέντρο μας γίνεται με έναν από τους εξής τρόπους:
Μην ξεχνάς ότι για την επίλυση αποριών μπορούμε να σε φροντίσουμε με προσωπικό Coaching – Live Μάθημα για να κατακτήσεις την αυτοπεποίθηση!
Το βασικό μυστικό για την επιτυχία μας στη ΔΕΟ 23 είναι η συστηματική μελέτη καθ’ όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.
Τέσσερα επιπλέον tips για να ανταπεξέλθουμε άνετα στις εξετάσεις μας και να φθάσουμε με σιγουριά στο στόχο μας είναι:
150.0€ Original price was: 150.0€.127.5€Η τρέχουσα τιμή είναι: 127.5€.
Απόφοιτος ΑΣΟΕΕ
Καθηγητής Οικονομικών & Διοίκησης (MSc)
150.0€ Original price was: 150.0€.127.5€Η τρέχουσα τιμή είναι: 127.5€.