arnos.gr

Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού
Διδασκαλία – Αυτομάθηση – Αξιολόγηση

Με μια ματιά

Κατάκτησε τα Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού με στρατηγική σκέψη! Μάθε φυσικούς αριθμούς, κλάσματα, γεωμετρία και πολλά ακόμη, με έναν τρόπο που σε βοηθά να κατανοείς βαθύτερα.

  • Video Θεωρίας: Ανέπτυξε τον τρόπο που παρατηρείς και σκέφτεσαι, όχι απλά τη θεωρία.
  • Video Λύσεων: Μάθε τη μέθοδο πίσω από κάθε λύση, όχι μόνο την απάντηση.
  • Video-ΔιδασκαλίαVideo-Διδασκαλία

    Θεωρία & Παραδείγματα

  • Video Απαντήσεις ΑσκήσεωνVideo Απαντήσεις Ασκήσεων

    Εμπέδωσης της Ύλης

Μπες στην ενισχυτική διδασκαλία και γίνε η κορυφή!

Περιεχόμενο Μαθήματος

Άνοιγμα όλων
1. Αριθμοί μέχρι το 1000
2. Μετρήσεις μήκους…
3. Αριθμοί μέχρι το 3.000
4. Εισαγωγή στα κλάσματα
5. Προσθέσεις, αφαιρέσεις
6. Εισαγωγή σε δεκαδικούς
7. Αριθμοί μέχρι το 7.000
8. Πολλαπλασιασμοί και διαιρέσεις
9. Αριθμοί μέχρι το 10.000

Διαθέσιμα Βιβλία

Εισαγωγή στο Μάθημα: Τα Μαθηματικά της Γ’ Δημοτικού έχουν ως στόχο να εμπλουτίσουν τις βασικές αριθμητικές δεξιότητες των μαθητών, εισάγοντας νέες έννοιες και εμβαθύνοντας σε προηγούμενες γνώσεις. Το πρόγραμμα σπουδών δίνει έμφαση στην κατανόηση των αριθμών, των γεωμετρικών σχημάτων, της μέτρησης, και των βασικών μαθηματικών πράξεων, προάγοντας την κριτική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων.

Δομή του Προγράμματος:

  1. Αριθμοί και Πράξεις:
    • Αριθμοί: Αναγνώριση και γραφή αριθμών μέχρι το 1000. Ανάπτυξη δεξιοτήτων προσδιορισμού της αξίας θέσης, σύγκρισης και σειράς αριθμών.
    • Προσθέσεις και Αφαιρέσεις: Εκτέλεση πράξεων προσθέσεων και αφαιρέσεων με και χωρίς τη χρήση κρατούμενου, με έμφαση στην κατανόηση των διαδικασιών αυτών.
    • Πολλαπλασιασμός και Διαίρεση: Εισαγωγή στις βασικές έννοιες πολλαπλασιασμού και διαίρεσης, χρήση πίνακα πολλαπλασιασμού και βασική κατανόηση της έννοιας της διαιρετότητας.
  2. Γεωμετρία:
    • Σχήματα: Αναγνώριση και ονοματολογία γεωμετρικών σχημάτων, όπως τετράγωνα, κύκλοι, τρίγωνα και ορθογώνια.
    • Ιδιότητες σχημάτων: Κατανόηση των βασικών ιδιοτήτων των σχημάτων, όπως πλευρές και γωνίες.
    • Μετασχηματισμοί: Απλές ασκήσεις συμμετρίας και περιστροφών για την κατανόηση της θέσης και του σχήματος.
  3. Μέτρηση:
    • Μήκος, Μάζα, Χωρητικότητα: Χρήση κατάλληλων μονάδων μέτρησης για την εκτίμηση και μέτρηση μήκους, μάζας και χωρητικότητας.
    • Χρόνος: Αναγνώριση και χρήση της ώρας, καθώς και των ημερών της εβδομάδας και των μηνών.
  4. Δεδομένα και Πιθανότητες:
    • Διαχείριση Δεδομένων: Συλλογή, καταγραφή και ερμηνεία απλών δεδομένων μέσω γραφημάτων και πινάκων.
    • Πιθανότητες: Βασική κατανόηση απλών πιθανοτήτων και τυχαίων γεγονότων.
  5. Προβλήματα:
    • Επίλυση Προβλημάτων: Εφαρμογή μαθηματικών εννοιών για την επίλυση απλών προβλημάτων καθημερινής ζωής με χρήση κατάλληλων στρατηγικών.

Διδακτικές Προσεγγίσεις:

  • Διερευνητική Μάθηση: Ενθάρρυνση της εξερεύνησης και της ανακάλυψης μέσω δραστηριοτήτων και παιχνιδιών.
  • Συνεργατική Μάθηση: Χρήση ομαδοσυνεργατικών μεθόδων για την ενίσχυση της επικοινωνίας και της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.
  • Χρήση Τεχνολογίας: Ενσωμάτωση τεχνολογικών εργαλείων για την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας.

Στόχοι του Μαθήματος:

  • Ανάπτυξη αριθμητικής ευχέρειας και ικανότητας χρήσης μαθηματικών εννοιών στην καθημερινή ζωή.
  • Καλλιέργεια κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων.
  • Ενίσχυση της εμπιστοσύνης των μαθητών στις μαθηματικές τους ικανότητες.

Το μάθημα των Μαθηματικών στη Γ’ Δημοτικού παρέχει στους μαθητές τις βάσεις για την ανάπτυξη πιο προχωρημένων μαθηματικών δεξιοτήτων και γνώσεων στα επόμενα σχολικά έτη.

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιοι είναι οι κύριοι στόχοι των Μαθηματικών στη Γ' Δημοτικού; Toggle Icon

Οι κύριοι στόχοι περιλαμβάνουν την κατανόηση και τη χρήση των αριθμών έως το 1000, την εξάσκηση στις βασικές μαθηματικές πράξεις, την αναγνώριση γεωμετρικών σχημάτων, και την ανάπτυξη δεξιοτήτων μέτρησης. Το πρόγραμμα στοχεύει επίσης στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης και της επίλυσης προβλημάτων.

Ποιες δεξιότητες ανάπτυξης προσβλέπει το μάθημα; Toggle Icon

Το μάθημα επιδιώκει την ανάπτυξη αριθμητικής ευχέρειας, την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, και την εφαρμογή μαθηματικών εννοιών στην καθημερινή ζωή. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να συνεργάζονται, να σκέφτονται κριτικά, και να χρησιμοποιούν την τεχνολογία ως εργαλείο μάθησης.

Πώς διδάσκονται οι μαθητές την έννοια της διαίρεσης; Toggle Icon

Η διαίρεση διδάσκεται μέσω πρακτικών παραδειγμάτων και οπτικών μέσων, όπως ομαδοποιήσεις και κατανομές αντικειμένων. Οι μαθητές εξασκούνται επίσης στη χρήση πίνακα πολλαπλασιασμού για να κατανοήσουν την έννοια της διαιρετότητας.

Τι περιλαμβάνει το κεφάλαιο της γεωμετρίας; Toggle Icon

Το κεφάλαιο της γεωμετρίας περιλαμβάνει την αναγνώριση και την περιγραφή βασικών γεωμετρικών σχημάτων, όπως τετράγωνα, κύκλοι, και τρίγωνα. Οι μαθητές μαθαίνουν για τις ιδιότητες των σχημάτων και συμμετέχουν σε δραστηριότητες που περιλαμβάνουν συμμετρία και απλούς μετασχηματισμούς.

Ποια είναι η προσέγγιση για την επίλυση προβλημάτων; Toggle Icon

Η προσέγγιση για την επίλυση προβλημάτων βασίζεται στην αναγνώριση προβλήματος, στην ανάλυση των δεδομένων, και στην εφαρμογή κατάλληλων στρατηγικών για την εύρεση λύσεων. Η χρήση πραγματικών παραδειγμάτων και δραστηριοτήτων βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες που μπορούν να εφαρμόσουν στην καθημερινότητά τους.

Toggle Icon

Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού

Η αγορά περιλαμβάνει

  • Video-Διδασκαλία ΘεωρίαςVideo-Διδασκαλία Θεωρίας
  • Video-Απαντήσεις Ασκήσεων του Σχολικού ΒιβλίουVideo-Απαντήσεις Ασκήσεων του Σχολικού Βιβλίου
  • Video - Επανάληψη μαθήματος Video - Επανάληψη μαθήματος

Ο Καθηγητής σου

Η αγορά περιλαμβάνει

  • Video-Διδασκαλία ΘεωρίαςVideo-Διδασκαλία Θεωρίας
  • Video-Απαντήσεις Ασκήσεων του Σχολικού ΒιβλίουVideo-Απαντήσεις Ασκήσεων του Σχολικού Βιβλίου
  • Video - Επανάληψη μαθήματος Video - Επανάληψη μαθήματος

Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού