Η ΕΠΟ 30 Βυζάντιο και Δυτικός κόσμος, είναι ενότητα επιλογής του 3ου ή 4ου έτους του προγράμματος Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό.
Στόχος του course αυτομάθησης της συγκεκριμένης ενότητας είναι να φέρει τους φοιτητές με τρόπο στοχευμένο και απλό μέσα από τα videos και τις σημειώσεις σε επαφή με το περιεχόμενο της ΕΠΟ 30.
Η Θεματική Ενότητα αποτελείται από τρία μέρη. Το πρώτο μέρος επικεντρώνεται στην παρουσίαση του Βυζαντινού πολιτισμού παράλληλα με τον πολιτισμό της Δύσης και εξετάζει τις διάφορες πτυχές της αλληλεπίδρασής τους. Τα δύο επόμενα μέρη εξετάζουν δύο κρίσιμες ιστορικές περιόδους για τη διαμόρφωση του Δυτικού πολιτισμού, την Αναγέννηση και τη Μεταρρύθμιση.
“Το προς διάθεσή σας υλικό βρίσκεται υπό ανανέωση και εμπλουτισμό.”
αναλυση θεωρίας μαθήματος
επίλυση εργασιών βήμα-βήμα
κλειστού τύπου ερωτήσεις
Η Ενότητα φέρνει τον φοιτητή σε επαφή με τις κοινές ιστορικές διαδρομές του Βυζαντινού κόσμου και της Μεσαιωνικής Ευρώπης από τον 5ο έως τον 17ο αιώνα και αναδεικνύει τη σημασία τους στη διαμόρφωση της σύγχρονης Ευρώπης. Η κατανόηση των διαδρομών αυτών είναι πολύ σημαντική και προϋποθέτει οργάνωση της ύλης και μελέτη, καθώς και χρήση του υλικού που περιέχεται στην αυτομάθηση.
Στη λογική αυτή έχει διαμορφωθεί το εκπαιδευτικό υλικό της σελίδας του course ΕΠΟ30, το οποίο υποστηρίζει την αυτομάθηση παρέχοντας στον φοιτητή:
Διδακτικοί στόχοι της ενότητας
Η Ενότητα αποσκοπεί να δώσει τα εκπαιδευτικά εργαλεία, ώστε να είναι σε θέση να κατανοεί τους παράγοντες που διαμόρφωσαν:
Α. Τις Αλληλεπιδράσεις, συγκλίσεις και αποκλίσεις μεταξύ της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και της Δυτικής Μεσαιωνικής Ευρώπης από τον 5ο -15ο αιώνα.
Β. Τη Δυτική και Παλαιολόγεια Αναγέννηση: Αναλύονται ομοιότητες και διαφορές στα κοινωνικο-πολιτικά και οικονομικά αίτια που οδήγησαν στην εκδήλωση των κινημάτων και στις ποικίλες εκφάνσεις τους. Εξετάζεται η αλληλεπίδραση δυτικών και βυζαντινών αναγεννησιακών λογίων και η συμβολή τους στη διαμόρφωση κοινής ευρωπαϊκής κουλτούρας.
Γ. Τη Μεταρρύθμιση και Αντιμεταρρύθμιση: Εξετάζεται η σημασία του μεταβυζαντινού χώρου υπό λατινική και οθωμανική κυριαρχία ως πεδίου αντιπαράθεσης Καθολικών και Μεταρρυθμιστών.
Η ύλη της Θ. Ε ΕΠΟ 30 αποτελείται από τρεις ενότητες:
Α. Αλληλεπιδράσεις, συγκλίσεις και αποκλίσεις μεταξύ της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και της Δυτικής Μεσαιωνικής Ευρώπης από τον 5ο έως τον 15ο αιώνα
Β. Δυτική και Παλαιολόγεια Αναγέννηση:
1. ομοιότητες και διαφορές στα κοινωνικο-πολιτικά και οικονομικά αίτια εκδήλωσης των κινημάτων και στις πολλαπλές εκφάνσεις τους.
2. η αλληλεπίδραση δυτικών και βυζαντινών αναγεννησιακών λογίων και η συμβολή της στη διαμόρφωση μιας κοινής ευρωπαϊκής κουλτούρας
Γ. Μεταρρύθμιση και Αντιμεταρρύθμιση: η σημασία του υπό λατινική και οθωμανική κυριαρχία μεταβυζαντινού χώρου ως πεδίου αντιπαράθεσης Καθολικών και Μεταρρυθμιστών.
Για τη μελέτη μας: Αξιοποιούμε το εκπαιδευτικό υλικό – σημειώσεις, ερωτήσεις & videos – που είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα, το οποίο έχει διαμορφωθεί με ιδιαίτερη μέριμνα ώστε να είναι προσιτό στους φοιτητές. Έμφαση δε, θα πρέπει να δίδεται στις ενότητες της ύλης που περιλαμβάνονται στην ύλη των εξετάσεων, καθώς και στην ύλη που συμπεριλαμβάνεται στις 4 εργασίες.
Ανάλογα με ρυθμό μάθησης μπορούμε να
Η έγκαιρη ενδεικτική επίλυση των θεμάτων κάθε γραπτής εργασίας, η οποία συντάσσεται βάσει της υποδεικνυόμενης από το ΕΑΠ βιβλιογραφίας, συνιστά σημαντικό στοιχείο της υποστήριξής μας προς τους φοιτητές.
Σκοπός της ενδεικτικής επίλυσης είναι να βοηθήσει και να ενεργοποιήσει τον τρόπο σκέψης του κάθε φοιτητή κατά την εκπόνηση της εργασίας του. Η υποστήριξη συμπληρώνεται με την πραγματοποίηση ενός δίωρου live μαθήματος με τον καθηγητή της ενότητας, στο πλαίσιο του οποίου εντοπίζονται και εξηγούνται τα κομβικά σημεία και οι ιδιαιτερότητες της εργασίας ως προς τα τιθέμενα ερωτήματα, την βιβλιογραφία και την δομή.
Πριν ξεκινήσετε το γράψιμο της εργασίας σας, ο καθηγητής της Θ. Ε. σας καθοδηγεί στην επίλυση της εργασίας μέσα από πέντε βήματα:
1ο βήμα: κάνουμε μια πρώτη προσέγγιση του θέματος και της βιβλιογραφίας που πρέπει να διαβάσουμε. Εστιάζουμε στα σημεία της βιβλιογραφίας που πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερο βάρος.
2ο βήμα: «κατανόηση του θέματος αναδιατύπωσή» του απλά και κατανοητά, ώστε να γίνουν ορατά ποια είναι τα δεδομένα και ποια τα ζητούμενά μας.
3ο βήμα: Λέξεις-ή Φράσεις Κλειδιά, εστιάζουν σε καθοριστικά σημεία της εργασίας.
4ο βήμα: Ερωτήματα Αποκάλυψης, είναι τα ερωτήματα που μας εξιτάρουν και σας αποκαλύπτουν την εργασία.
5ο Βήμα: Σχεδιάγραμμα της εργασίας, ο κορμός που θα ακολουθήσετε για να αναπτύξετε την εργασία σας.
Αφού, λοιπόν, μελετήσετε καλά τη βιβλιογραφία, συμβουλευόμαστε τα βήματα, ξεκινάτε να λύνετε την εργασία και έχοντας πάντα τη συμβουλή από την ενδεικτική επίλυση του Κέντρου ΑΡΝΟΣ (την οποία δεν αντιγράφετε).
Είναι ένα διαδικτυακό μάθημα διάρκειας 2 ωρών στο οποίο συμμετέχουν όλοι όσοι έχουν το Ετήσιο πακέτο ή έχουν συνδρομή μιας εργασίας.
Ο καθηγητής επεξηγεί την επίλυση της εργασίας, εστιάζει στα κρίσιμα σημεία, παρέχει οδηγίες για τη βιβλιογραφία, τη δομή της εργασίας κ.ά.
Οι φοιτητές μπορούν να εκφράσουν τις απορίες τους, ακόμα και τις αντιρρήσεις τους.
Ο χρόνος είναι τουλάχιστον 10 μέρες πριν την παράδοση της εργασίας, ώστε να υπάρχει χρόνος για επεξεργασία και άρτια ολοκλήρωσή της.
Δεδομένης της έκτασης της ύλης και της ιδιομορφίας της ενότητας η επιτυχία στις εξετάσεις προϋποθέτει:
Παράλληλα με την Αυτομάθηση και την Εξάσκηση από το Course, ο φοιτητής έχει τη δυνατότητα προσωπικού Coaching και συμμετοχής του σε ατομικά/ομαδικά Live μαθήματα, για την κατάκτηση της αυτοπεποίθησης.
Η επικοινωνία με το Κέντρο μας γίνεται με έναν από τους εξής τρόπους:
Μέσω email στο [email protected]
Για την επίλυση αποριών μπορούμε να σε φροντίσουμε με προσωπικό Coaching – Live
Μάθημα για να κατακτήσεις την αυτοπεποίθηση!
150.0€ Original price was: 150.0€.99.0€Η τρέχουσα τιμή είναι: 99.0€.
Καθηγήτρια Ιστορίας- Αρχαιολογίας
150.0€ Original price was: 150.0€.99.0€Η τρέχουσα τιμή είναι: 99.0€.