Σκοπός της Θεματικής Ενότητας (ΘΕ) ΠΛΗ37 είναι η μελέτη των ζητημάτων ένταξης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση. Τα βασικά σημεία στα οποία εστιάζει η ύλη της ΘΕ είναι: η διδασκαλία με τη βοήθειαυπολογιστή, οι θεωρίες μάθησης, το εκπαιδευτικό λογισμικό, τα ανοικτά εκπαιδευτικάπεριβάλλοντα, η θέση της πληροφορικής στην εκπαίδευση, η διδακτική της πληροφορικής, ο προγραμματισμός ως αντικείμενο εκπαίδευσης, η σχεδίαση εκπαιδευτικού λογισμικού, τα μοντέλα και τα εργαλεία ανάπτυξης, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού λογισμικού, η πρωτοτυποποίηση και ο ποιοτικός έλεγχος.
Θεωρία και επίλυση θεμάτων ανάπτυξης και ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής.
Μελέτη με πρόγραμμα και στόχο την επιτυχία.
Υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό για την καλύτερη εκπόνηση των εργασιών.
No related books found.
Στην ΘΕ ΠΛΗ37 ασχολούμαστε με όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζει ο μελλοντικός εκπαιδευτικός Πληροφορικής, από τη δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων και μαθησιακών δραστηριοτήτων, ζητήματα ένταξης και αξιολόγησης εκπαιδευτικών λογισμικών (Scratch, Microbit, App Inventor, κ.ά.) μέχρι τη δημιουργία μαθημάτων σε περιβάλλοντα e-learning (Moodle).
Σε κάθε κεφάλαιο και ενότητα της ύλης, διαβάζετε πρώτα το υλικό που είναιαναρτημένο σε μορφή pdf και έπειτα μπορείτε να ακούσετε τα βίντεο. Επειδή οι Τόμοι της ΘΕ ΠΛΗ37 έχουν αρκετή θεωρία και έχουν γραφτεί εδώ και 20 χρόνια, να έχετε κατά νου πως δεν αποστηθίζουμε, αλλά προσπαθούμε να κατανοήσουμε και να συνδυάσουμε όσα αναφέρονται στις διάφορες ενότητες.
Η εν λόγω ΘΕ διαφέρει κατά πολύ σε σχέση με τις υπόλοιπες ενότητες του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Πληροφορική». Αυτό γιατί έχει τόσο θεωρητικό όσο και πρακτικό μέρος, με ορολογία που δεν είναι συνήθης μεταξύ φοιτητών Πληροφορικής. Εξετάζει παιδαγωγικά ζητήματα και κυρίως θέματα διδακτικής της Πληροφορικής και των ΤΠΕ, ενώ συχνά ζητά από τον φοιτητή να σκεφτεί και να πάρει τη θέση είτε του εκπαιδευτικού είτε του μαθητή.
Τόσο στις Γραπτές Εργασίες (ΓΕ) όσο και στις τελικές εξετάσεις θα κληθείτε να συγγράψετε ένα εκπαιδευτικό σενάριο βασιζόμενοι σε μια προγραμματιστική δομή (π.χ. μεταβλητές, δομή επιλογής, δομή επανάληψης, κ.ά.). Συνεπώς, η ικανότητα δημιουργίας δραστηριοτήτων ψυχολογικής και γνωστικής προετοιμασίας, διδασκαλίας, εμπέδωσης και αξιολόγησης, που συμφωνούν με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης αποτελούν βασική προτεραιότητα. Επίσης, μεγάλο βάρος θα πρέπει να δώσετε στην εξοικείωση με εκπαιδευτικά λογισμικά που αξιοποιούνται στα μαθήματα Πληροφορικής του σχολείου (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο). Πιο συγκεκριμένα, λογισμικά οπτικού προγραμματισμού (Scratch, ScratchJr), προσομοίωσης (Micro:bit, Tinkercad), κ.ά. θα σας απασχολήσουν τόσο στις ΓΕ της ΠΛΗ37 όσο και κατά τις τελικές εξετάσεις.
Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος με την απορία/ερώτησή σας μέσα από την πλατφόρμα, το οποίο στέλνετε άμεσα, μέσω email, στον καθηγητή του «Κέντρου Αρνός».
Προσφέρεται η δυνατότητα για ζωντανά (live) απομακρυσμένα μαθήματα, ατομικά ή ομαδικά. Η ομαδική διδασκαλία προγραμματίζεται σε εβδομαδιαία βάση με τη διάρκειά της να είναι 2 διδακτικές ώρες.
150.0€ Original price was: 150.0€.127.5€Η τρέχουσα τιμή είναι: 127.5€.
Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής (Πανεπιστήμιο Πατρών) με μεταπτυχιακές σπουδές στις: α) Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, β) στην Στατιστική Ανάλυση και γ) στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.
150.0€ Original price was: 150.0€.127.5€Η τρέχουσα τιμή είναι: 127.5€.