Είμαι η Ουρανία Τζιάλλα. Η επαφή μου με τις θετικές επιστήμες άρχισε από τα σχολικά μου χρόνια, όπως συνέβη σε όλους μας. Όμως, η αγάπη μου για τη Φυσική, τη Χημεία και τα Μαθηματικά αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια των σπουδών μου. Η αγάπη αυτή με οδήγησε στην περαιτέρω εκμάθησή τους με την πραγματοποίηση μεταπτυχιακών σπουδών και κορυφώθηκε με την ενασχόλησή μου με την έρευνα, πάνω στη φυσικοχημεία και τη νανοτεχνολογία.
Διδακτική Εμπειρία & Όραμα
Κατέχω στην εργασιακή μου φαρέτρα πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στην έρευνα, καθώς είμαι μέλος ερευνητικής ομάδας στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος» (όπου και πραγματοποίησα και το διδακτορικό μου στη συγκεκριμένη ομάδα) και πάνω από 3 χρόνια διδακτικής εμπειρίας στη φυσική και τη χημεία, στο φροντιστήριο Αρνός.
Μαθήματα Διδασκαλίας
Φυσική Α’, Β’, Γ’ Γυμνασίου. Φυσική Α’ Λυκείου.
Διδακτική Μεθοδολογία
Θεωρώ χρέος όλων μας να διαδίδουμε τις γνώσεις μας, για να μπορούμε συνεργατικά να βελτιωνόμαστε ως μονάδες, αλλά και ως σύνολο. Στο μάθημά μου δεν υπάρχουν μαθητές οι οποίοι «δεν μπορούν» ή «δεν τα καταφέρνουν». Όλοι μπορούν και όλοι τα καταφέρνουν, με τον δικό τους τρόπο. Έχοντας ως βάση την παραπάνω γενική ιδέα, λειτουργώ και με τους μαθητές μου αντίστοιχα. Ειδικότερα, προσπαθώ να καταλάβω την ιδιοσυγκρασία του κάθε μαθητή και να αναγνωρίσω τις ιδιαιτερότητες και τα μοναδικά χαρακτηριστικά του, ώστε να προσαρμοστεί το μάθημα σε αυτές και να μη χρειάζεται να προσαρμοστεί ο μαθητής σε ένα απαραβίαστο και σκληρό πλαίσιο διδασκαλίας.
Οι συνεργάτες μας χαρακτηρίζονται από Εμπειρία στο διδακτικό τους αντικείμενο, Υπευθυνότητα, μεράκι για Δημιουργία & Ενσυναίσθηση.
Φιλοσοφία των Εκπαιδευτικών μας
Η ομάδα μας διαθέτει το πολυτιμότερο εργαλείο, δηλαδή τις εκπαιδευτικές μας παροχές! Μέσα από την Παρατήρηση & τη συνεχή Επανάληψη γίνεται αντιληπτό το «Πώς» και το «Γιατί» κάθε εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τη βάση μας αποτελούν τα Courses (πλούσιο υλικό με σειρά & οργάνωση) τα οποία αξιοποιούνται με Συνέπεια και με μοναδικό σκοπό την Επιτυχία σας!
Μεθοδολογία Αρνός (Θεωρία – Εξάσκηση – Έλεγχος – Καθοδήγηση)
Διαρκής Φροντίδα και Εξέλιξη
Η πλήρης κατανόηση του διδακτικού αντικειμένου από το μαθητή διασφαλίζεται μέσα από την συνεχή εξάσκηση (Φύλλα Εργασίας) & την επανάληψη. Ανάλογα με το μαθησιακό στυλ κάθε μαθητευόμενου οργανώνεται εξατομικευμένο Πρόγραμμα Καθοδήγησης σύμφωνα με τις προσωπικές του ανάγκες & το ρυθμό μελέτης του.
Έγκαιρη διάγνωση και βελτίωση επίδοσης
Καλώς ορίζουμε κάθε μαθητή στην Κοινότητάς μας με Διαγνωστικά Διαγωνίσματα στοχεύοντας στην έγκαιρη και εξ αρχής αναγνώριση των μαθησιακών του ιδιαιτεροτήτων. Τα διαγωνίσματα διαθέτουν ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας & είναι κατάλληλα προσαρμοσμένα στην ύλη της προηγούμενης τάξης. Ταυτόχρονα, επιδιώκουμε την άμεση παρέμβαση και τη διόρθωση λαθών ή αστοχιών μέσω Ατομικών Συναντήσεων & Συμβουλευτικής.
CPD – Συνεχής Επαγγελματική Ανάπτυξη
Από το 2011 καινοτομούμε και εξελισσόμαστε! Συμμετέχουμε σε Διεθνείς Εκθέσεις e-learning και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας: OEB Berlin, BettShow London, Practical Pedagogies, Bookfair Frankfurt. Επίσης, φροντίζουμε τη συστηματική και σταθερή επιμόρφωση των συνεργατών μας σε ζητήματα Νέων Τεχνολογιών, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση.